Препис-извлечение
З А П О В Е Д
№ РД-01-502
гр. Главиница, 22.12.2017 г.
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, чл.14 от ЗОС, чл.52 и чл.53 от Наредба №3 на Общински съвет Главиница за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество в Община Главиница и в изпълнение на Решение №310 по протокол № 34/29.11.2017г. на Общински съвет Главиница
Н А Р Е Ж Д А М
Откривам процедура за провеждане на публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на общински имоти под наем за срок от 5 /пет/ години на обособена част от „ Технически център” – 2 броя помещения за ремонт с площ от 250 кв.м. с предназначение „за производствена дейност” с идентификатор №15031.501.1077.1 ведно с прилежащ терен с площ от 100 кв.м. с предназначение „за услуги“ от поземлен имот с идентификатор с №15031.501.1077 по кадастралната карта на гр.Главиница и предмет на АЧОС №177/28.02.2001г.
- Търгът да се проведе на 22.01.2018г. от 11:00 часа в Заседателната зала, IV етаж в сградата на Община Главиница, ул. „ Витоша“ №44;
- Определям срок на наемното отношение:– 5 /пет/ години;
- Определям начална тръжна цена: 160,00 лв. без включен ДДС и стъпка на наддаване 16,00 лв.. Изчисляването на наемната цена е съгласно Тарифа, утвърдена от Общински съвет Главиница;
- Определям депозит за участие в търга в размер на 16,00лв., който се внася в касата на Община Главиница и/или по сметка на община Главиница: IBAN: BG96CECB97903347835600, при ЦКБ Силистра, клон Главиница до 16:00 часа на 19.01.2018г.;
- Определям цена за закупуване на тръжна документация – 10,00 лв. Закупуването и получаването на документацията да се извършва всеки работен ден от 09,00 часа до 16,00 часа, след представяне на документ за закупуването ѝ. Документацията се получава от Центъра за информация и услуги на гражданите, етаж 1. Краен срок на закупуване на документацията: до 16,00 часа на 19.01.2018 год;
- Определям срок за извършване оглед на обекта - до 16.00 часа на 19.01.2018г. , след предварителна заявка в отдел «Общинска собственост» и след закупуване на тръжна документация;
- Определям срок за подаване на заявленията за участие в търга — до 16.00 часа на 19.01.2018г. - в Центъра за информация на гражданите, I етаж на Община Главиница;
- Повторен търг при неявяване на кандидати, да се проведе на 19.02.2018г. на същото място и при същите условия. Определям срок за внасяне на депозити за участие, закупуване на тръжни документи, оглед на обекта и подаване на заявления за участие до 16 часа на 16.02.2018 г;
- Утвърждавам тръжната документация, съгласно приложението, което е неразделна част от настоящата заповед;
- Назначавам комисия в състав: ..................................................................................
Контрол по изпълнение на настоящата заповед възлагам на Директор „Стопанско управление и хуманитарни дейности“.
Преписи от заповедта да се връчат на Директор „Стопанско управление и хуманитарни дейности“, началник отдел „Общинска собственост“ и Председателя на комисията за сведение и изпълнение.
Неждет Джевдет /п/
Кмет на Община Главиница
Съгласували,
Сюзан Хасан /п/
Зам.кмет „Стопанско управление“
Нурхан Али /п/
Директор на дирекция
„Стопанско управление и
Хуманитарни дейности“
Изготвил,
Фахри Емин /п/
Началник отдел „ОС“